یا اباصالح(عج)
گر میسر نیست بر من کام او
تا به کی دلخوش کنم بر یاد او
+ نوشته شده در جمعه چهاردهم شهریور ۱۳۹۳ ساعت 11:12 توسط خادم الرضا
|
تا به کی دلخوش کنم بر یاد او
نداشتم از دست روزگار رهایی نداشتم
بیهوده نیست عاشق گنبد طلا شدن
مشهد اگر نبود که جایی نداشتم
دردم زیاد بود و طبیبی مرا ندید
دردم زیاد بود و دوایی نداشتم
گفتم مگر امام رضا چاره ای کند
ای وای اگر امام رضایی نداشتم