یا اباصالح(عج)

گر میسر نیست بر من کام او

                                     تا به کی دلخوش کنم بر یاد او

بالم شکسته بود و هوایی

نداشتم از دست روزگار رهایی نداشتم

بیهوده نیست عاشق گنبد طلا شدن
مشهد اگر نبود که جایی نداشتم


دردم زیاد بود و طبیبی مرا ندید

دردم زیاد بود و دوایی نداشتم


گفتم مگر امام رضا چاره ای کند

ای وای اگر امام رضایی نداشتم